torsdag 5 januari 2012

Allt för länge sen!

Ja att uppdatera denna blogg är jag inte den bästa på att göra!

Men under hösten har jag knappt sytt någonting. Lusten har inte infunnit sig! Jag hoppas på att 2012 ska ge tillbaka min sylust!

Just nu håller jag på att måla mitt nya syrum, ska även bygga ett skärbord imorgon! Så jag hoppas det kan ge mig lite inspiration till att vilja sy!!

Sen ska jag försöka sätta mig vid maskinerna och sy Lokes kuddar till att börja med :)

Återkommer med bilder på nya syrummet :)

Massa kramar!




2 kommentarer:

  1. Det har varit en lång mörk höst, sånt är inte direkt inspirerande. Lycka till med att hitta sylusten! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  2. Halloj tjejen.
    Blir nog jättebra när du "stökat" klart.
    Åsså har du ju en sån fin maskin...

    Kramis till dej

    SvaraRadera